Lockdown Escape Samen tegen COVID-19! Bekijk hier onze coronamaatregelen Lockdown Escape

Meestgestelde vragen voor Gent

Meestgestelde vragen

Neem hieronder een kijkje tussen onze meestgestelde vragen

Escape Rooms

Wat is de minimumleeftijd voor de Escape Rooms?

+

Onze Escape Rooms zijn 16+, maar zijn ook zeker toegankelijk vanaf 14 jaar onder begeleiding. Nog vragen? Neem zeker contact met ons op om de toegankelijkheid per kamer te bespreken.

Wat als ik met meer of minder personen wil spelen dan toegelaten?

+

We kunnen dit afhankelijk van de activiteit uitzonderlijk toestaan. Bel ons snel even op en dan maken wij de reservering aan op jouw naam!

Ik heb epilepsie, is dat een probleem?

+

Voor onze meeste kamers: absoluut niet! Bij Sector Z is er een op een bepaald moment een twijfelgeval. Breng bij het spelen van gelijk welke kamer best vooraf de aanwezige GameMaster op de hoogte en dan zorgen wij dat je risicovrij de Lockdown Experience kunt aangaan.

Kan ik een factuur krijgen?

+

Absoluut! Stuur jouw gegevens (bedrijfsnaam, adres, BTW-nummer én boekingsnummer) door naar info@lockdown.gent en wij sturen jouw een factuur terug!

Wat als ik geen kwartier op voorhand aanwezig kan zijn?

+

Zolang je ons ook op de hoogte houdt, is dat geen probleem! Laat gerust iets weten via sms of bel naar 0468 05 92 45 met jullie aankomsttijd.

Zijn jullie games ook beschikbaar in het Engels?

+

Absoluut! Geef bij jouw boeking aan dat je het spel wilt spelen in het Engels en dan zorgen wij dat de games klaarstaan in jouw voorkeurstaal.

Ik heb claustrofobie, is dat een probleem?

+

Neen! Wij bouwen onze Escape Games met voldoende grote ruimtes zodat dit geen probleem is. Bel ons zeker op indien je hier nog specifieke vragen over hebt, dan kunnen wij enkele tips en tricks meegeven over onze kamers!

Er is iets veranderd aan mijn boeking, wat moet ik doen?

+

Geen enkel probleem. Tot 48 uur voor jouw activiteit kan je dit kosteloos aanpassen. Toch een lastminuteprobleem? Neem dan telefonisch met ons contact op en dan zorgen we dat de nodige aanpassingen in orde komen.

Kunnen we onze boeking verplaatsen?

+

Dat is geen enkel probleem. Bel ons, of stuur ons een mailtje met daarin je boekingsnummer en de datum waarnaar jullie zouden willen verplaatsen. Wees gerust: je hebt tijd genoeg om te herboeken. Dat hoeft deze maand nog niet te gebeuren - je boeking blijft geldig.

VR

Wat is de minimumleeftijd voor de VR?

+

Onze VR Escape Rooms zijn 12+, maar zijn ook zeker toegankelijk aan jongere begeleiding onder begeleiding. Nog vragen? Neem zeker contact met ons op om de toegankelijkheid per game te bespreken.

In welke taal wordt de VR gespeeld?

+

De spelen zijn in het Engels en worden ondertiteld, maar eigenlijk wordt er weinig in gesproken. De uitleg komt van onze GameMasters, en kan zowel in het Nederlands als in het Engels gegeven worden.

Kan ik een factuur krijgen?

+

Absoluut! Stuur jouw gegevens (bedrijfsnaam, adres, BTW-nummer én boekingsnummer) door naar info@lockdown.gent en wij sturen jouw een factuur terug!

Wat als ik geen kwartier op voorhand aanwezig kan zijn?

+

Zolang je ons ook op de hoogte houdt, is dat geen probleem! Laat gerust iets weten via sms of bel naar 0468 05 92 45 met jullie aankomsttijd.

Zijn jullie games ook beschikbaar in het Engels?

+

Absoluut! Geef bij jouw boeking aan dat je het spel wilt spelen in het Engels en dan zorgen wij dat de games klaarstaan in jouw voorkeurstaal.

Ik heb claustrofobie, is dat een probleem?

+

Neen! Wij bouwen onze Escape Games met voldoende grote ruimtes zodat dit geen probleem is. Bel ons zeker op indien je hier nog specifieke vragen over hebt, dan kunnen wij enkele tips en tricks meegeven over onze kamers!

Er is iets veranderd aan mijn boeking, wat moet ik doen?

+

Geen enkel probleem. Tot 48 uur voor jouw activiteit kan je dit kosteloos aanpassen. Toch een lastminuteprobleem? Neem dan telefonisch met ons contact op en dan zorgen we dat de nodige aanpassingen in orde komen.

Kunnen we onze boeking verplaatsen?

+

Dat is geen enkel probleem. Bel ons, of stuur ons een mailtje met daarin je boekingsnummer en de datum waarnaar jullie zouden willen verplaatsen. Wees gerust: je hebt tijd genoeg om te herboeken. Dat hoeft deze maand nog niet te gebeuren - je boeking blijft geldig.

Special Ops

Kan ik een factuur krijgen?

+

Absoluut! Stuur jouw gegevens (bedrijfsnaam, adres, BTW-nummer én boekingsnummer) door naar info@lockdown.gent en wij sturen jouw een factuur terug!

Wat als ik geen kwartier op voorhand aanwezig kan zijn?

+

Zolang je ons ook op de hoogte houdt, is dat geen probleem! Laat gerust iets weten via sms of bel naar 0468 05 92 45 met jullie aankomsttijd.

Zijn jullie games ook beschikbaar in het Engels?

+

Absoluut! Geef bij jouw boeking aan dat je het spel wilt spelen in het Engels en dan zorgen wij dat de games klaarstaan in jouw voorkeurstaal.

Ik heb claustrofobie, is dat een probleem?

+

Neen! Wij bouwen onze Escape Games met voldoende grote ruimtes zodat dit geen probleem is. Bel ons zeker op indien je hier nog specifieke vragen over hebt, dan kunnen wij enkele tips en tricks meegeven over onze kamers!

Er is iets veranderd aan mijn boeking, wat moet ik doen?

+

Geen enkel probleem. Tot 48 uur voor jouw activiteit kan je dit kosteloos aanpassen. Toch een lastminuteprobleem? Neem dan telefonisch met ons contact op en dan zorgen we dat de nodige aanpassingen in orde komen.

Kunnen we onze boeking verplaatsen?

+

Dat is geen enkel probleem. Bel ons, of stuur ons een mailtje met daarin je boekingsnummer en de datum waarnaar jullie zouden willen verplaatsen. Wees gerust: je hebt tijd genoeg om te herboeken. Dat hoeft deze maand nog niet te gebeuren - je boeking blijft geldig.

Coronamaatregelen

Lockdown waarborgt de veiligheid van de spelers door verschillende maatregelen te nemen


1. Handen wassen voor en na het spel - wij voorzien desinfectie gel.

2. Indien gewenst zijn er handschoenen voorhanden.

3. Tussen elke groep worden alle voorwerpen, sloten en deurklinken grondig gekuist.

4. Onze infrastructuur en spellen worden aangepast om zoveel mogelijk social distancing te bekomen.

5. We rekenen op het gezond verstand van onze klanten om te kiezen met wie ze komen escapen.



Wij hebben ook jouw hulp nodig;


1. Breng je eigen mondmasker mee!

2. Een puzzel opgelost en heel enthousiast?
Probeer elkaar niet te feliciteren met een schouderklop, een high five of een groepsknuffel.
Ieder zijn eigen overwinningsdansje werkt ook heel goed.

3. Houd steeds 1.5m afstand tegenover de gamemaster of derden!

Wat als ik mijn mondmasker vergeten ben?

+

Geen probleem, we got your back! Wij hebben een beperkte voorraad mondmaskers ter beschikking zodat toch iedereen aan het spel kan deelnemen.

Hoe wordt de kamer ontsmet tussen de groepen door?

+

Eerst en vooral hebben we steeds extra tijd gelaten tussen de groepen zodat onze medewerkers extra grondig tewerk kunnen gaan én er zeker geen kruising is tussen de verschillende groepen.

Onze medewerkers gaan tussen elke groep aan de slag met desinfecterende spray met een focus op klinken, touchscreens en andere gebruiksvoorwerpen.

Als er toch nog twijfels zouden zijn, stellen we ook wegwerphandschoenen ter beschikking.

Kunnen we nog met een grote groep komen spelen?

+

Groepen groter dan 10 personen kunnen we jammer genoeg niet meer aanvaarden.
We rekenen op het gezond verstand van onze klanten om te beslissen met wie ze komen spelen. In escape rooms is afstand bewaren niet altijd mogelijk: daarom moet iedereen met mondmasker komen spelen.
Kom dus best spelen met mensen met wie je nauw contact hebt.